13 mars 2018

Veckans topplista v.11 – Böcker att se fram emot i vår

Tisdag och natten innebar väldigt lite sömn, två barn med magsjuka och de har vaknat väldigt ofta, minst en gång i timmen. Ser e-sport (dota), tar hand om sjuklingarna, hundarna, huset och försöker orka läsa en rad i någon bok lite nu och då men hjärnan är rätt trött.

Veckans topplista då? Där är det fem böcker som vi längtar efter att läsa i vår (vilken vår, här snöar det var och varannan dag, vi har aldrig haft så här mycket snö i hela mitt liv och jag tror inte vi kommer få någon vår i år) Men här kommer i alla fall min topplista!


Cilla & Rolf Börjlind - sov du lilla videung  (ligger och väntar här hemma)
Lars Kepler - Kaninjägaren  (ligger också här hemma och väntar)
Kristina Ohlsson - Syndafloder  (råkade jag beställa igår från bokrean)
Mats Ahlstedt - Ondskans ansikte (hoppas jag få hem under mars)
Jörn Lier Horst - Bottenskrap (har ju läst de tidigare delarna så den här är ett måste för mig)

22 kommentarer:

  1. Jag tror det blir en deckarvår runt vårt land. Många sådana tips!

    SvaraRadera
  2. känner till några författare, tack för tips.

    SvaraRadera
  3. Kaninjägaren finns i min enorma hög av olästa böcker och den har jag tänkt läsa i år någon gång, men när det blir är än så länge osäkert.

    SvaraRadera
  4. Syndafloder har jag inte läst än, men om den är lika bra som de andra i serien så är den väldigt bra :)

    SvaraRadera
  5. Lier Horst har jag läst tidigare och gillat

    SvaraRadera
  6. Spännande böcker att längta till.

    SvaraRadera
  7. Syndafloder och Kaninjägaren har jag läst.

    SvaraRadera
  8. Great article! That is the type of info that are meant to be shared across the internet.
    Disgrace on the search engines for now not positioning this publish upper!

    Come on over and consult with my web site .
    Thanks =)wholesale NFL jerseys

    SvaraRadera
  9. Spänningslitteratur alltihop? Tack för tipsen!

    SvaraRadera
  10. Kaninjägaren har jag inte heller läst.

    SvaraRadera
  11. Syndafloder har jag funderat på att läsa, om bokflödet helt oväntat skulle sina, vilket det inte ser ut att göra... ;)

    SvaraRadera
  12. Du har mycket bra framför dig! :)

    SvaraRadera
  13. Kaninjägaren och Syndfloder är bra! :)

    SvaraRadera
  14. Syndafloder är väldigt bra!
    Och magsjuka... usch

    SvaraRadera
  15. That is really interesting, You're an overly professional blogger.
    I've joined your rss feed and stay up for in the hunt for more of your fantastic post.

    Additionally, I have shared your web site in my
    social networks

    SvaraRadera
  16. Keplers och Ohlssons är som vanligt bra böcker så där har du god läsning framför dig!

    SvaraRadera
  17. That's why they see no issue in staying unproductive or even with stealing from you.
    Some of these applications you can get as spy on mobile SMS free applications.
    Right after all, it really is your corporation that feeds and outfits your relatives and puts
    a ceiling over their mind.

    SvaraRadera
  18. Hi would you mind letting me know which hosting company you're using?
    I've loaded your blog in 3 different web browsers and I must
    say this blog loads a lot quicker then most. Can you recommend
    a good web hosting provider at a fair price?

    Many thanks, I appreciate it!

    SvaraRadera
  19. It is perfect time to make some plans for the future
    and it is time to be happy. I've read this post and if I could I wish to suggest you few interesting
    things or suggestions. Perhaps you could write next articles
    referring to this article. I wish to read even more things about it!

    SvaraRadera
  20. Wow, this article is pleasant, my sister is analyzing such
    things, thus I am going to tell her.

    SvaraRadera
  21. There is definately a great deal tо know aƅout this issue.
    I love aⅼl the pointts you've maԀe.

    SvaraRadera
  22. Horst Lier har jag läst några böcker av, läser gärna fler ;)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...