13 april 2018

Helgfrågan v. 15


Veckorna verkligen springer iväg, solen skiner var och varannan dag, jag hackar is för att hjälpa våren, vi har fortfarande ca 90 cm snö här.. Så det är väldigt långt bort innan det blir vår. Mia undrar vad vi tycker om Kommentarsgranskning på bloggar, ni vet där personen som har bloggen måste godkänna kommentaren innan den publiceras.
Jag har det, då har jag koll på vilka kommentarer jag har besvarat och inte och kan även ta bort spam och liknande kommentarer. Men det är svårt att komma ihåg om man har kommenterat den bloggen eller inte därför brukar jag kommentera i tur och ordning.

Bonusfråga: vad är du inte så bra på, där du skulle behöva en hjälpande hand?
Jag kan inte meka med bilarna när de är trasiga, samma med datorerna och det är min mamma som hjälper mig med att så upp blommor och vissa andra grejer som finns ute på tomten på sommaren. Min pappa hjälper mig med min träning och mina kompisar med agilityträningen. Haha det låter som att jag behöver hjälp med det mesta men jag är ganska bra på att hjälpa andra också.

13 kommentarer:

  1. Jag har också kommentarsgranskningen på och det stör mig inte att andra har det också.

    SvaraRadera
  2. meka med bilar får andra göra, men jag kan tanka själv :)

    SvaraRadera
  3. Åj, vart försvann min kommentar....??!?

    SvaraRadera
  4. tydligen är jag inte godkänd......

    SvaraRadera
  5. Låter som en bra grej att hjälpa varandra med olika saker :)

    SvaraRadera
  6. många kan nog inte sin blogg; l Utforma kan man se ALLA kommentare - och vilka man svarat på.

    SvaraRadera
  7. Jag kommenterar också ett inlägg i taget, sen stänger jag den fliken...

    SvaraRadera
  8. Tycker det är helt okej att de som får skräppostkommentarer direktpublicerade till blogginläggen lägger in en granskningsfunktion. Det stör mig inte att kommentera på sådana bloggar. Har själv inte problem med skräppostkommentarer på bloggen och har sluppit lägga in en sådan spärr, än så länge, peppar peppar... ;)

    SvaraRadera
  9. Sedan jag skaffade blogspot har jag inte känt behov av kommentargranskning.

    SvaraRadera
  10. Haha ... det tänkte jag inte på ... datorer är verkligen min akilleshäl.

    SvaraRadera
  11. Här smälter snön nu äntligen, men det finns drivor kvar här och där.

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...