1 januari 2018

Månadsläsning [December 2017]

99.  Jakob Mjöbring - Is (5)
100. Magnus Jonsson - Asätarna i kungsträdgården (3)

Totalt:2
Nya författare: 0
Tillhör en serie:2
Rec.ex: 2
Svenska/Engelska: 2/0
Hyllvärmare: 0
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
E-böcker/Ljudböcker: 0/0
Seriealbum:0
Barnböcker:  0
Besvikelse:0
Positiv överraskning: Is var så himla bra, däremot är det lite bittert att det var sista delen i trilogin så jag hoppas att Jakob kommer ändra sig och skriva fler :)


Min åsikt om månadenLäsron ville inte infinna sig alls, Is gick fort att plöja igenom i övrigt har jag inte läst många rader och Asätarna i Kungsträdgården tog en evighet, inte för att den var dålig utanför att jag inte har orkat läsa. Jag har ÄNTLIGEN börjat känna lite sug efter att läsa igen, så ska försöka hitta några böcker som verkligen lockar och hoppas på att våren kommer tidigt i år (skriver det här precis när det nya året började)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...