26 januari 2018

Helgfrågan v. 4

Igår var det en kaos dag, det var träning och skjutsa barn och träning igen så det kändes som jag mest stressade runt och när jag äntligen landade hemma så blev det duschen och sen somnade jag rätt fort. Idag har jag träningsvärk, det är planerat mer träning men jag hoppas hinna fortsätta läsa Innan snön faller,  men pga den stressiga kvällen igår så fick jag skjuta på Helgfrågan till idag och den här helgen undrar Mia:

Vilken bok har fått ditt lägsta betyg?
Linda Boström Knausgård - Välkommen till Amerika
Var en tunn bok som kom ut 2016, jag fick den som ett spontanutskick och det var en helt okej bok till en början men eftersom det aldrig hände någonting och man bara fick mer frågor men aldrig några svar så blev jag mer förvirrad av att läsa boken.

Bonusfrågan: Vilken tv-serie tycker du är riktigt bra? Jag gillar Chicago serierna (Chicago PD, Chicago fire, Chicago med), bästa kriminalserie är Criminal minds och bästa nya serie som jag har börjat se är 9-1-1

10 kommentarer:

  1. Chicago-serierna finns på min watchlist, men har inte sett den än. ) 9-1-1 är jag riktigt nyfiken på!

    SvaraRadera
  2. jag tyckte om Linda Boström Knausgårds Välkommen till Amerika

    SvaraRadera
  3. har inte läst något av Linda Boström Knausgård, men jag har tänkt att jag skulle göra det. Har inte sett någon av TV - serierna

    SvaraRadera
  4. Criminal Minds brukar jag mest slötittat på på hotellrum :-)

    SvaraRadera
  5. Jag tror jag började titta på Chicago fire, men sedan flyttade den på sig i tablån eller liknande.

    SvaraRadera
  6. Jag är ganska dålig på att kolla på serier, men det händer att jag får till det.

    SvaraRadera
  7. Crimial Minds tittar jag ibland på och den är bra.

    SvaraRadera
  8. Criminal minds är hur bra som helst. Jag gillar smarta serier.

    SvaraRadera
  9. Spontanutskick av recex kan va knepigt! Kan ju oturligt vara böcker som inte alls funkar för en, men som man känner sig tvungen att plöja igenom ändå för att kunna skriva ihop något om. Ett problem att tackla det där...

    SvaraRadera
  10. Jag gillar Chicago serierna också, jag har inte tittat så mycket på P.D.

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...