1 oktober 2017

Utvärdering läsplan [September 2017]

Jag hoppades på att hinna läsa lite olästa böcker, överrasknings rec.ex under månaden men det dök upp många erbjudanden om kommande böcker och även en hel del rec.ex som dök upp och de går ju så klart före. Så av dessa 6 som jag hade tänkt läsa så blev det läst 4 i alla fall.
Jag behöver ibland även läsa ikapp serier som jag vill läsa men har inte hunnit läsa de första böckerna, då vill jag läsa de böckerna innan jag läser den senaste utgivna som kanske har dykt upp i postlådan. Men jag är nöjd med att det går så här pass bra att följa mina läsplaner.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...