30 september 2017

Månadsläsning [September 2017]

73. Nicklas von Matern - Nio dagar till Uksahkka (4)
74. Flynn Berry - Sargad (2)
75. Belinda Bauer - De vackra döda (5)
76. Kalle Anka Mini pocket #5
77. Victoria Aveyard - Kungens fånge (4)
78. Jan-Erik Fjell - Smugglaren (4)
79. Anne-Marie Schjetlein - Döden kvittar det lika (3.5)
80. Anne-Marie Schjetlein - Döden den bitterbleka (4)
81. Marissa Meyer - Hjärtlös (4)

Totalt: 9
Nya författare: 4

Tillhör en serie: 5
Rec.ex: 6
Svenska/Engelska: 7/0
Hyllvärmare: 0
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
E-böcker/Ljudböcker: 0/0
Seriealbum: 1
Barnböcker:  
Besvikelse: Jag hade högre tankar om Sargad...

Positiv överraskning: Belinda Bauer hör inte till en av mina favorit författare så att De vackra döda var så bra som den är var en riktigt rolig överraskning. 

Min åsikt om månadenEn helt okej månad trots att jag haft lite tid till att läsning, och jag har faktiskt läst en hel del barnböcker som inte står med här, kanske måste bli bättre på att recensera de också. Nu har tv-serierna dragit igång så nu lär det bli lite mindre läst än tidigare.

1 kommentar:

  1. Belinda Bauer upplever jag är väldigt ojämn. En del av hennes böcker har jag tyckt väldigt mycket om, andra inte så mycket. Har faktiskt De vackra döda i oläst hyllan, låter lovande med en fullpoängare :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...