1 juli 2017

Utvärdering läsplan [Juni 2017]

Vad jag hade tänkt läsa i Juni
Vad jag faktiskt läste
I början på juni så gick läsningen jätte trögt, jag vet inte varför men efter halva månaden hade jag läst 1 bok, sen påbörjade jag Zack och läsningen tog fart, jag kunde inte nöja mig med Zack utan plockade fram Leon, fick hem Bambi som jag var tvungen beställa när den saknades och hade fått Heroine som rec.ex Sen var läsningen påtopp lagom till Mias sommarläsning där jag läste ut 4 böcker, och äntligen lyckades jag läsa ut The wrath and the dawn.

Så från läsplanen läst jag Zack, Jag förlåter aldrig, Timglaset och Murder bag. Hälften ungefär men det är godkänt eftersom jag fick till väldigt bra läsning och flera böcker jag läste var hur bra som helst! Men i Juli hoppas jag få läst ännu mer när jag har semster några dagar!

1 kommentar:

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...