31 juli 2017

Månadsläsning [Juli 2017]


55. Tony Parsons - Slaktaren i Highgate (4)
56.  Liselotte Roll - Bröder (5)
57. Jonas Moström - Trogen intill döden (3)
58. I.V. Steinman - Mysteriet med den försvunna katten (4)
59. Anna Jansson - Stum sitter guden (4)
60. Helene Tursten - Mina mindre mord & mysterier  
61. Marie Lu - Midnattsstjärnan (3)
62. Clare Mackintosh - Jag ser dig (4)

Totalt: 8
Nya författare: 3
Tillhör en serie: 6
Rec.ex: 6
Svenska/Engelska: 8/0
Hyllvärmare: 1
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
E-böcker/Ljudböcker: 0/0
Seriealbum:0
Barnböcker:
Besvikelse: Trogen intill döden  &  Midnattsstjärnan hade jag högre förväntningar på än vad det blev, men var två helt klart läsvärda böcker!
Positiv överraskning:
Bröder, visste inte ens om att den skulle komma så den överraskade både i mailen och som bok. Även Jag ser dig var bättre än vad jag trodde att jag skulle tycka.

Min åsikt om månadenDet blev ändå 8 böcker trots att det kändes som att jag knappt haft tid och ork att läsa, Juli innebar mycket fix med huset, tävlingar och att hitta på saker med familjen men Augusti kanske blir en bättre läsmånad.

1 kommentar:

  1. Är så sugen på Clare Mackintoshs nya. Får nog se till att skaffa mig den.

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...