24 juni 2017

Midsommarutmaning 2017 dag 1 och 2

Dag 1 Torsdag: Mons Kallentoft & Markus Lutteman - Heroine   = 359 sidor 
Liselott Willén - Där finns det inga monster  5 - 96 = 91 sidor 


Dag 2 Fredag:

Liselott Willén - Där finns det inga monster  97 - 175 sidor = 78 sidor


359 + 91 + 78 = 528
 

Dag 1 gick det jätte bra, läsningen flöt på och Heroine var en riktigt bra bok som jag inte kunde släppa tag om och sedan fanns det mer tid på den dagen så han lästa en bra bit i Där finns det inga monster.  Dag 2 var jag och tränade och sen hade vi främmande och jag försökte umgås lite med sambon på kvällen så det hans inte med mer än 78 sidor.  Men att ha läst 528 sidor är riktigt bra speciellt med tanke på att jag knappt läste någonting första halvan av juni, nu hoppas jag att läsflytet ska fortsätta resten av sommaren så jag får läsa undan lite högar som ligger och skriker på mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...