30 juni 2017

Månadsläsning [Juni 2017]

45. Mark Hill - Jag förlåter aldrig (4)
46. Mons Kallentoft & Markus Lutteman - Zack (4)
47. Mons Kallentoft & Markus Lutteman - Leon (5)
48. Mons Kallentoft & Markus Lutteman - Bambi (5)
49. Mons Kallentoft & Markus Lutteman - Heroine (5)
50. Liselott Willen - Det finns inga monster (3)
51. Gena Showalter - Timglaset (4)
52. Nicola Yoon - Ingenting och allting (4)
53. Renée Ahdieh - The wrath & the dawn (4)
54. Tony Parsons - Murder bag (5)

Totalt: 10
Nya författare: 6
Tillhör en serie: 7
Rec.ex: 5
Svenska/Engelska 9/1
Hyllvärmare: 1
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
E-böcker/Ljudböcker: 0/0
Seriealbum:0
Barnböcker:
Besvikelse:
Positiv överraskning: Herkulesserien var helt klart bäst den här månaden! Men även Tony Parsons Murder bag var riktigt bra, hoppas andra delen är lika bra bara men det får vi veta i Juli :)

Min åsikt om månaden
Läste bara 1 bok första halvan av månaden, andra halvan 9 böcker så jag är riktigt nöjd med den här andra halvan. Och jag hinner läsa så mycket nu när jag lägger fokusen där och inte slösurfar eller ser lika mycket serier.

1 kommentar:

  1. Alla fyra om Zack i en följd :) Jag kan tänka mig att de vinner på det.

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...