14 april 2017

Påskutmaning 2017 Uppdatering #1

Hur går det för er med läsningen i Mias påskutmaning?
För mig går det faktiskt riktigt bra, jag har hunnit läsa ut Melanie Raabe - Fällan och Anna Snoekstra - Avbilden tog precis slut. Har ni hunnit läsa någon av dessa? Recension på Fällan kommer när den får recenseras senare i april och Avbilden kommer nog i helgen!

Så nu har jag plockat upp Mary Kubica - Det förflutnas skuggor,någon som har läst någonting av Mary Kubica och har någon åsikt? Det är väll ingen serie utan friaböcker? Jag har en till bok här hemma av Mary som kanske blir läst efter den här.

1 kommentar:

  1. Nej, har inte läst någon av dessa böcker. Har dålig koll på författarna också måste jag erkänna...

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...