13 mars 2017

SvenskaBokSerier

Som de flesta har läst vid det här laget så började jag läsa Åsa Larssons böcker eftersom bok 2-3-4 fanns här hemma som hyllvärmare och tvserien (baserad på bok 2-5) skulle börja gå på tv. Var tvungen beställa hem del 5 också så att jag kan få läsa färdigt serien.

Nej jag har inte hunnit läsa klart Åsa Larssons böcker men recensionerna kommer snart börja komma på bloggen och sen är jag sugen på att läsa ännu mer svenska bokserier. Har någon från bokrean sen tror jag att jag har en hel del som hyllvärmare, så jag hoppas det här kommer hålla i sig, får klämma in rec.exen lite här och där men det var länge sedan jag efterfrågade rec.ex så kanske får fokusera på mina böcker i år :)

Vilka svenska bokserier får jag nu inte gå miste om? Dela med er av era tips! :)

2 kommentarer:

  1. Jag gillar ju Ann Rosmans serie om polisen Karin Adler, men det kan ju bero på min relation till havet. Böckerna utspelar sig dessutom på Marstrand i Bohuslän, vilket med lite god vilja är min hemmiljö :)

    SvaraRadera
  2. Jag är så himla dålig på att läsa svenska böcker, speciellt serier... :(

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...