1 mars 2017

Månadsläsning [Februari 2017]


11.Veronica Roth - Dödens märken  (3)
12. Sharon Bolton - Daisy i kedjor (4)
13. Caroline Eriksson - De försvunna (2)
14. J.A. Kerley - Apostel morden (3)
15. James Dashner - Nivå dödlig (3)

Totalt: 5
Nya författare: 0
Tillhör en serie: 3
Rec.ex: 3
Svenska/Engelska 5/0
Hyllvärmare: 2
Tegelstenar(minst 500 sidor):  
E-böcker/Ljudböcker: 0/0
Seriealbum: 0
Besvikelse: Jag hoppades att De försvunna skulle vara mindre som jag misstänkte, så den inte hade känts lika förutsägbar.
Positiv överraskning:Sharon Bolton kan det där med att leverera böcker, har mest gillat hennes Lacey Flint serie så var roligt att läsa och gilla en fristående bok!

Min åsikt om månaden
Jag har sett MASSOR av tvserier och inte varit så pepp på att läsa, första halvan av månaden så läste jag en bok så blev en uppsving här på slutet även om jag inte har prioriterat läsningen. Jag hoppas Mars blir en bättre läsmånad!

2 kommentarer:

  1. De försvunna har jag inte läst än, har faktiskt bara läst en bok av henne.

    SvaraRadera
  2. Undrar om det där med filmer som tar överhand gäller särskilt februari, när det är grått och man väntar på våren. Det stämmer nog på mig själv i alla fall. Själv började jag titta på Big little lies av Liane Moriarty i går, med bland andra Nicole Kidman och Reese Whitherspoon i rollerna.

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...