15 februari 2017

utvärdering av bokreaböckerna från 2016


Där ser ni böckerna jag köpte ifjolpå bokrean... Jag var ju rätt duktig som inte köpte på mig MASSOR av böcker i alla fall, lär gå sämre i år tror jag.
De underkända, Falleri fallera falleralla, Avdelning 73 har jag läst. Den 5e vågen köpte jag så lillebror kunde läsa den och det har han gjort. Så ca 50% är lästa av de jag köpte i fjol...
Siffrorna har sett betydligt värre ut andra år och iår har jag redan förbeställt 7 böcker, och vet att jag ska spana in några till när jag åker på bokrean men flera av dessa böcker är böcker jag verkligen sett framemot så hoppas jag kommer läsa iaf 75-80% av de böcker jag köper på årets bokrea.

Hur har det gått för er med läsningen av de böcker ni köpte ifjol? Och hur tror ni det kommer gå iår?

1 kommentar:

  1. Den utvärderingen ska jag inte göra för jag kommer få mycket sämre resultat.

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...