14 november 2016

Veckoplanering v46

Förra veckans planering gick bättre än väntat så jag hoppas det håller i sig! Jag har ett enormt stort lässug just nu, hela tiden och jag lyckas läsa lite överraskningsböcker blandat med hyllvärmare och nästa år kommer det förhoppningsvis bli ännu mer läst av mina hyllvärmare, finns många riktigt bra böcker där tror jag!

På liv och död har jag hunnit börja med redan, det är del fyra i hemsökt serien. Ett hål i själen hittade jag på röda korset i lördags så tänkte läsa den nu direkt, det är del ett i Tre serien. På andra sidan väggen är ett överrasknings rec.ex som jag tänkte ge en chans.

1 kommentar:

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...