30 september 2016

Månadsläsning [September 2016]

58. Jörn Lier Horst - Blindgång (4)
59. Mikaela Bley - Liv (4)
60. M.J. Arlidge - Dansa min docka (5)
61. Ann Aguirre - Hord (5)
62. Markus Sköld - Kalldrag (4)
63. Claire Kendal - Jag vet var du bor (5)
64. Morgan Matson -  Sedan du försvann (4)
65. Morgan Matson - Fyra dagar fyra nätter (4)
66. Rachel Cohn, David levithan - Nick & Noras oändliga spellista (2)
67. Sara Blaedel - Kalla mig prinsessa (5)

Totalt: 10
Nya författare: 4
Tillhör en serie: 5
Rec.ex: 7
Svenska/Engelska 10/0
Hyllvärmare: 3
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
E-böcker/Ljudböcker: 0/0
Seriealbum: 0
Besvikelse: Det var bara Nick och Nora boken som inte klarade av mina förväntningar, i övrigt tycker jag alla författare är helt fantastiskt bra!!
Positiv överraskning: Att så många författare lyckas skriva så här bra, förväntningarna är ju lite högre när man har gillat någon tidigare bok.

Min åsikt om månaden
Jag fick värsta läs flytet under den här månaden ändå har jag haft mycket tid till annat, dock mindre fix med huset nu när det är höst och det är paus tills vinterprojekten startar igång. Jag hoppas kunna fortsätta nästa månad med att läsa så här många bra böcker då lär mitt läsflyt hålla i sig :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...