2 augusti 2016

Månadsläsning [Juli 2016]


45. Christina Larsson - Du kommer inte undan (4)
46. Hjorth Rosenfeldt - De underkända (4)
47. Jonas Moström - Midnattsflickor (4)
48. J.A. Kerley - Det omänskliga (4)
49. Mons Kallentoft - Eldjägarna (4)
50. Christina Larsson - 5e Moseboken (4)


Totalt: 6
Nya författare: 1
Tillhör en serie: 5
Rec.ex:3
Svenska/Engelska 6/0
Hyllvärmare:  2
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
E-böcker/Ljudböcker: 0/0
Seriealbum: 0
Besvikelse: 
Positiv överraskning: Det var väldigt positivt att så många delar i serier jag läser var riktigt bra böcker så nu vill jag så klart det kommer ut fler delar i dessa serier och det syns i vad jag har läst vad jag gillar att läsa och jag kommer försöka prioritera mer att läsa mina favorit författare! 

Min åsikt om månaden
Antalet lästa böcker blev inte många men när semestern inte är semester utan det innebär stora renoverings projekt med panelbyte på ena gaveln på huset och massor av andra sommar projekt så har man knappt hunnit annat än att fixa och umgås med barnen. Så i höst hoppas jag det blir mer läst men då brukar jag träna väldigt mycket och läsa väldigt lite. 

1 kommentar:

  1. Renovering tar sin tid, jag fick inte heller mycket läst men jag har varit social till tusen

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...