9 mars 2016

Veckans bokbloggsfråga - Vecka 10

Barnboksbloggen hade en rätt intressant fråga den här veckan så jag kan inte låta bli att svara på den och det ska bli så intressant att se vad ni andra har svarat! 
Veckans fråga kommer här "Hur gör du för att inte missa inlägg från dina favorit bloggar?"

Jag lägger till mina favorit bloggar på bloglovin, där följer jag massa bokbloggare men även andra bloggar och det är rätt skönt att kunna sortera bloggarna. Om jag inte skulle ha bloglovin så skulle jag aldrig ha koll på vad ni andra bloggar om :P 

2 kommentarer:

  1. Jag använder också Bloglovin' och trots att jag bara följer bokbloggar så skulle jag inte klara mig utan :)

    SvaraRadera
  2. Många pratar om bloglovin, men jag har aldrig förstått mig på det. Kanske att jag borde kolla upp hur det fungerar?

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...