31 januari 2016

Månadsläsning [Januari 2016 ]

1. Ninni Schulman - Vår egen lilla hemlighet (5)
2. Ann Aguirre - Utpost (4)
3. Monica Kristensen - Kolbarnet (1)
4. John Green - Pappersstäder (2)
5. Cecilia Lindblad - Och sedan aldrig mer (3)
6. R.L. Stine - Fågelskrämmorna (3)
7. Angelika Braun - Regissören (3)
8. R.L Stine - Varulven (2)



Totalt:  8
Nya författare: 3
Tillhör en serie: 5
Rec.ex: 7
Svenska/Engelska 8/0
Hyllvärmare: 2
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
E-böcker/Ljudböcker: 3/0
Seriealbum: 
Besvikelse: Jag vet inte om jag har blivit mer kräsen när det gäller böcker eller om jag bara trillade över lite sämre böcker den här månaden.

Positiv överraskning: Jag gillar ju Ninni Schulmans böcker så det var egentligen ingen överraskning.


Min åsikt om månaden
Läsningen har flytit på riktigt bra den här månaden speciellt med tanke på hur förra året såg ut, och med tanke på att flera böcker inte alls har fallit mig riktigt i smaken så har det ändå fortsatt att gå bra med läsningen så det har inte bromsat mig.

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att det inte har bromsat i alla fall men vad trist ändå med så låga betyg :/ Hoppas på bättre böcker under februari!

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...