2 december 2015

I min brevlåda [November 2015]



En bok vinst som jag vann hos Helen! Tack tack :)

En överraskning som dök upp i brevlådan

2 recex som jag hunnit läsa och recensera

ett recex som jag längtat efter och som jag håller på med just nu

 Vann en tävling och fick välja böcker på adlibris och det här är vad jag valde :)
Tack så jätte mycket Kajsa!

Läst 6 böcker och fått hem 7, ja de olästa böckerna minskar då inte i antal i år heller... fast jag hoppas de inte har ökat allt för mycket heller!

2 kommentarer:

  1. Miniatyrmakaren är jag lite nyfiken på men vet inte om jag kommer hinna att läsa den. Härligt med lite nya böcker i alla fall!

    SvaraRadera
  2. Små svarta lögner är riktigt bra :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...