30 september 2015

Månadsläsning [September 2015]


61. Linna Johansson - Lollo (3)
62. James Oswald - Själarnas bok (4)
63. Victoria Aveyard - Röd drottning (4)
64. Sally Green - Det mörka ödet (3)


Totalt: 4
Nya författare:  2
Tillhör en serie:  3
Rec.ex: 4
Svenska/Engelska: 4/0
Hyllvärmare: 0 
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
E-böcker/Ljudböcker: 0
Seriealbum: 0   
Besvikelse: 
Positiv överraskning: Röd drottning och Själarnas bok 

Min åsikt om månaden Oj den här månaden har det verkligen inte blivit läst mycket alls, några av alla recex iaf men energin har inte riktigt funnits där och när jag väl haft tid att läsa så ska man passa på och göra så mycket annat oxå. Just nu längtar jag lite till vintern när det är mindre saker att göra med trädgården osv.

2 kommentarer:

  1. Half Bad är jag sugen på men jag ska nog läsa klart de böcker jag har innan jag köper mer

    SvaraRadera
  2. Ibland får läsningen komma i andra hand. Vintern kan jag nog också längta till litegrann, i hemlighet, bara det nu blir vinter också och inte bara en väldigt lång höst.

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...