31 maj 2015

Månadsläsning [Maj 2015]


 32. Rachel Renee Russel - Berättelser om en (inte så) graciös isprinsessa (4)
33. Jamie McGuire - A beautiful wedding (4)
34. Shakespeare - Hamlet (4)
35. Sofia Nordin - Snöstormen (4)
36. Kami Garcia - Ondskan vaknar (4)
37. Carla Neggers - Onåd (3)
38. RaeAnne Thayne - Vårkänslor (4)
39. RaeAnne Thayne - Fjärilskyssar (3)
40. Ann Aguirre - Enklav (4)
41. Rick Mofina - Mörka minnen (4)
42. James Dashner - I dödens stad (4)



Totalt: 
11
Nya författare: 4
Tillhör en serie: 7
Rec.ex: 6
Svenska/Engelska: 10/1
Hyllvärmare: 2
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
E-böcker/Ljudböcker: 0
Seriealbum: 0   
Besvikelse: 0
Positiv överraskning: Nikki #4, Ondskan vaknar, Mörka minnen

Min åsikt om månaden
Början av månaden läste jag massor men sen gick det bara utför och nu senaste 2 veckorna har jag inte läst många sidor alls. Man blir rätt trött av att ha en bebis och nu när det är vår här uppe i norr så är det mycket som ska fixas i trädgården och nu när jag inte är gravid längre så har jag tagit tag i agilityträningen så nej tiden blir mindre och mindre för läsningen men till hösten hoppas jag komma igång igen ;)

1 kommentar:

  1. I dödens stad står väldigt högt upp på min att läsa lists och den har precis kommit ut på storytell! :) BTW har du goodreads? Tänkte att det måste vara något för dig som läser så mycket!

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...