2 mars 2015

Ta kontroll över bokhyllan/#Hyllvärmare2015 - slutuppdatering

Jag hade ju inte så mycket lästid i Februari men jag läste i alla fall 6 stycken böcker, då var det ett recex och resten hyllvärmare! Så det känns verkligen som att jag har börjat prioritera rätt.

De böcker jag har läst som är hyllvärmare är:
Nora Roberts - Havets viskningar
Carin Gerhardsen - Hennes iskalla ögon
Salla Simukka - Röd som blod
Jonathan Hayes - Heligt blod
Jonathan Hayes - En grym död

...och rec.exet var Sally Green - Halft bad/Ondskans son

Tack Fantastiska Berättelser för en super rolig utmaning/tävling, som jag tror vi är väldigt många bokbloggare skulle behöva göra om fler gånger ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...