31 december 2014

Heroes volume one

Jag såg första säsongen av Heroes på tv när det gick för något som känns som hundra år sedan, såg även en bit in i säsong två, så när jag hittade det här seriealbumet på loppis i somras blev jag jätte glad och dessutom på engelska.
Men sen när jag började läsa så blev jag SÅ besviken, det handlar om alla karaktärer och typ ett kapitel om varje så det är som ingen story utan man får en minibeskrivning om alla karaktärer och thats it.... när jag hade läst några kapitel så tappade jag intresset och tvingade mig igenom hela seriealbumet nu men alltså..nä, usch och fy vilket tråkigt och dåligt seriealbum.

Betyg 0 av 5
Jag vet jag har inte ens nollor i mitt betygssystem... 

1 kommentar:

  1. Jag kollade med på den här serien, känns som hundra år sedan som du säger. Jag gillade den men tappade sedan intresset i mitten av andra säsongen, tyckte det blev lite för mycket.

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...