30 oktober 2014

Stephenie Meyer - Om jag kunde drömma del 1 & 2


De som har läst twilight böckerna eller sett filmerna vet exakt vad de här seriealbumen handlar om, vampyrer, varulvar, människor och kärlek över gränserna.
Jag har gillat böckerna och filmerna och japp jag gillade även de här två seriealbumen, det kändes som att återse en gammal vän. Visst Bella är rätt mesig fast tuff och Edward lyser det stalker varning om MEN om man bara läser det som en kärleks historia över gränserna och inte analyserar sönder allting(jag gillar att läsa inte att analysera) så är det en kärleks historia som innehåller det mesta.


Betyg 4 av 5

2 kommentarer:

  1. De här seriealbumen verkar bra, ska kanske se till att låna dem från biblioteket för nostalgins skull :)

    SvaraRadera
  2. Det här seriealbumet är så fint, riktigt fina bilder.

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...