22 oktober 2014

Marie Lu - Champion

Äntligen  dags att få läsa slutet på trilogin om Day och June, inte för att jag ville får trilogin avslutad utan för att jag har längtat efter att få veta hur det går.
I början av boken är jag lite förvirrad och minns inte riktigt vad som hände i förra boken men efter ett tag var man helt inne i storyn igen och fort gick det att läsa och sen så visste man allt och boken & trilogin var slut. 

Jag var nöjd över hur boken och trilogin slutade men det kändes  tomt och trist att det var slut! 

Jag tänker inte berätta någonting alls om vad som händer i boken för vill inte spoila någon. (Fast det spritter i kroppen på mig för att jag vill
Ni som är sugna på den här trilogin så rekommenderar jag den varmt! Man vill få veta hur det går för Day och June och allting som händer runt omkring.


                                       Betyg 5 av 5
                    boken finns att köpas på   adlibris  cdon 



1 kommentar:

  1. Den här ska jag ta tag i snart, vill så gärna veta hur det går.

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...