1 oktober 2014

Månadsläsning [September 2014]

73. Gillian Flynn - Vassa föremål (4)
74. Alex Kava - Jagad av elden (4)
75. Veronica Roth - Allegiant (4)


Totalt:  3
Nya författare:  0
Tillhör en serie:  2
Rec.ex:  3
Svenska/Engelska:   3/0
Hyllvärmare:  0
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
Seriealbum:  0
Besvikelse:
Bästa bok: Alla var bra på olika sätt.

Min åsikt om månaden
Vilken usel läsmånad! Jag har inte haft någon ork till att läsa men hoppas börja må bättre så jag orkar läsa lite mer!!

3 kommentarer:

  1. Så kan det vara i bland! Hoppas du får mera läsning gjord i oktober!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får mer lästid i oktober månad och att det känns bättre ibland kan det vara såhär.

    SvaraRadera
  3. så blir det tyvärr ibland. Man kan inta alltid vara på sin topp av läsning :) förstår dig, jag har varit likadan flera månader nu men börjar komma tillbaka.

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...