31 oktober 2014

Månadsläsning [Oktober 2014]

76. Veronica Roth - Four (3)
77. Stephenie Meyer - Om jag kunde drömma bok 1 (4)
78. Stephenie Meyer - Om jag kunde drömma bok 2 (4)
79. Marie Lu - Champion (5)
80. Sharon Bolton - En mörk och förvriden flod (5)

Totalt:  5
Nya författare:  0
Tillhör en serie:  5
Rec.ex:  3
Svenska/Engelska:   5/0
Hyllvärmare:  0
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
Seriealbum:  2
Besvikelse: Jag trodde Four skulle innehålla mer nya saker inte mest bara det man redan visste.
Bästa bok: Champion & En mörk och förvriden flod.

Min åsikt om månaden
Det blev bara läst fem böcker men det är i alla fall bättre än förra månaden och jag har börjat få ett större lässug så i november hoppas jag hinna läsa massor!!
Skönt att få avsluta en trilogi och att fortsätta vara ikapp med Lacey Flint serien för jag känner att många serier har jag sackat efter i.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...