4 oktober 2014

I min brevlåda [September 2014]

Rec.ex från Modernista

Salla Simukkas bok fick jag via facebook
resten är rec.ex från Harlequin

5 kronors fynd på kupan, äntligen fick jag tag i del två i Mo Hayders serie och snart kommer HUD ut som är del 4 om jag inte minns helt fel!

ännu ett rec.ex från Modernista
Att få hem så här många rec.ex men att bara läsa 3 böcker känns inte okey när jag försöker bearbeta och få mindre olästa böcker här hemma. Jag kommer även bli av med lite tillfällig plats att ha böcker på när jag ska göra om lite här hemma så nu måste nog en del böcker bo i kartonger ett tag...

Jag är överlycklig över alla mina nya böcker och hoppas läsa dom så snart som möjligt, är några rec.ex som jag verkligen längtar eftersom jag hoppas få hem SNART!




4 kommentarer:

  1. Hur får man hem recentions ex?

    SvaraRadera
  2. Vad roligt med så mycket nytt! Men du har att göra :)

    SvaraRadera
  3. Åh! Jag vill också ha! Samtidigt som jag verkligen behöver läsa de böcker som jag redan har, kluvet :P

    SvaraRadera
  4. Härlig hög med böcker :) en del där som även jag fått hem. Hur ska man hinna med allt :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...