13 juli 2014

Tv - Serier [v28]

Under the Dome s02x02
Angie är död och Junior var den som hittade henne. Angies bror Joe hittar en tjej ute i skogen som de inte vet vem det är och de vet inte heller om det var hon eller någon annan som dödade Angie.
Junior vill verkligen hämnas Angies död och misstänker först Big Jim sen den nya tjejen men när han hittade Angies armband började han misstänka sig själv. 
Barbie var ute och flög för att rädda säden från ohyra genom att bespruta den.
Usch vad jag ogillar den där lärarinnan, hon känns bara genom rutten!

the Last ship s01x03
Nu fick vi veta varför han där var tjallare till ryssarna, de flesta skulle göra vad som helst för att rädda sin familj men tror han seriöst att de kommer överleva. För att inte säga alla på den amerikanska båten som det känns så självklart ryssarna har tänkt döda när de har det de vill ha.
Men allting gick ju rätt bra.

the Night shift s01x07
Wow vilket händelserikt avsnitt, och det är så många karaktärer som jag gillar och jag hoppas verkligen att han som blev skjuten kommer överleva.


Chasing life s01x05
Äntligen blev April tvungen att berätta för sin mamma och mormor om sin leukemi. Och hon försöker samtidigt reda ut att hon tydligen har en syster, för att hennes pappa hade en affär.
Jag misstänker dock att det kommer visa sig att Brenna är bisexuell, och jag som gillar hennes kille.

Teen wolf s04x03
Scott  och Kia är väll tillsammans nu, Stiles och Milea har verkligen fått ihop det och helt plötsligt skulle jag vilja se Lydia med den där polisen.
Kul om Kia kommer börja Lacross. Spännande slut där Scott biter den nya killen för att rädda hans liv, blir han en i hans pack nu? Och är han en son till den där läkaren?
Åh vad jag gillar Stiles, en helt underbar karaktär!!


Covert affairs s05x03
Auggie låg ju med hon som jag inte minns namnet på, han och Annie som hade fått ihop det men det sabbades så klart tidigare. Men Annie kanske något nytt på g, känns som det kan bli så.
Vi fick vänta så länge på Annie och Auggie och de fick aldrig en chans och nu lär de inte få det.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...