1 juni 2014

Månadsläsning 2014 [Maj]

37. Harlan Coben - Svikaren (4) 
38. Marie Lu - Prodigy (4)
39. Sandra Gustafsson - Gå om intet (4)
40. Rebecca James - Skuggan av Anna (5)
41. Rob Thomas  - [Veronica Mars] the thousand dollar tan line  (5)
42. Karin Fossum - Den onda viljan (3)
43. Pete Johnson - Skrämmarna (3)
44.
Robert Kirkman - the Walkingdead #6
45. George RR Martin - A game of throne #2
46. Mari Jungstedt - Den man älskar (3)
47. Elizabeth Laird - Pardise End (4)



Totalt:  11

Nya författare:   5
Tillhör en serie:  7
Rec.ex: 2
Svenska/Engelska:   10/1
Hyllvärmare: 1
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
Seriealbum:  2
Besvikelse:  Alla böcker kan inte vara bäst så är det bara men ingen som var riktigt dålig i alla fall :)  
Bästa bok:  the thousand dollar tan line och Skuggan av Anna var mina favoriter!!

Min åsikt om månadenEn riktigt bra månad faktiskt, jag har ändå haft massor att göra ute på gården och varit borta på helgerna när det har varit utställningar och tävlingar och sen har det blivit massa kvalitetstid med familjen så mindre lästid men mer läst... Jag har nog prioriterat mer att läsa oxå nu när tv serierna gått på sommar uppehåll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...