20 maj 2014

Marie Lu - Prodigy

Del två i trilogin om June och Day.

Boken fortsätter där del ett tog slut, Day är skadad och han och June är tillsammans under flykt från de flesta men de måste välja sida och söka skydd någonstans för Day kommer inte orka så länge till.

Jag kan inte berätta så mycket mer för jag vill inte spoila de som inte har läst boken. Jag gillade verkligen Prodigy och visst man märker av att det är en mellan bok så det händer väldigt mycket och det får ett slags avslut men man får inte veta kanske riktigt allt man vill veta och man vet att det ännu inte är slut. 

Ska bli riktigt spännande att få läsa sista delen när den kommer ut till hösten! 

Betyg 4 av 5
Boken finns att köpas på adlibris  cdon

1 kommentar:

  1. Jag tyckte inte att denna var lika bra som första, fortfarande en bra bok men jag hade nog förväntat mig mer. Ser dock väldigt mycket fram emot att läsa sista delen som kommer i höst.

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...