1 maj 2014

Månadsläsning 2014 [April]

30. Martin Melin - Status 12 (2)
31.
Sofie Sarenbrandt - Visning pågår (3)
32. Mo Hayder - Fågelmannen (4)
33. Rachel Renée Russel - Nikkis dagbok #2 (3)  
34. E.L. James - Femtion nyanser av mörker (3)
35. Mari Jungstedt - Du går inte ensam (4)  
36. Sara Blaedel - Dödsstigen (5)


Totalt: 7


Nya författare:  1
Tillhör en serie: 6
Rec-ex:  4
Hyllvärmare: 1
Tegelstenar(minst 500 sidor):  1  
Seriealbum:    
Besvikelse:Status 12,
Bästa bok: Fågelmannen, Du går inte ensam, Dödsstigen.

Min åsikt om månadenMed tanke på hur mycket jag har varit sjuk och inte ens orkat lyfta en bok och att jag då mina friska dagar har varit iväg och tränat hundarna så blev det ju en del även om jag trodde att jag skulle ha läst mer, men påsken var rätt full av aktiviteter.


3 kommentarer:

  1. Flera böcker som jag är sugen på bland din aprilläsning, speciellt Fågelmannen och Visning pågår!

    SvaraRadera
  2. Hoppas verkligen att du får må bättre snart.

    SvaraRadera
  3. åh.. mitt läsade i april var uruselt. läste typ två böcker... Vill läsa femtio nyanser men har hört så olika om den.

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...