25 april 2014

Rachel Renee Russel - Nikkis dagbok -#2 Berättelser om en (inte så) populär partytjej

I den här boken får vi följa Nikki när de ska ha skolbal, och det händer rätt mycket kaos runt omkring och tyvärr tycker jag att den här boken blev rätt förutsägbar och den var inte alls lika bra som förra boken.
Men jag gillar att Nikki har ett kaos artat liv och att allting inte är på topp och att när boken är slut så är livet på topp men vissa händelser löser sig riktigt bra och andra inte, ungefär som livet gör på riktigt.
Jag tror ju att jag skulle uppskatta boken mer om jag hade varit yngre men jag kan inte låta bli att läsa dem och kommer så klart även läsa nästa bok.
De här böckerna ska jag verkligen tipsa min dotter om när hon blir större, det finns mycket i böckerna som man kan prata om.


Betyg 3 av 5

Boken finns att köpa på Adlibris   CDON

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...