1 april 2014

Månadsläsning 2014 [Mars]

21. Kristan Higgins - Mångalen  (3)
22. Leslis Tentler - Fara vid midnatt (4)
23. Nora Roberts - Äppelblom (3)
24. Julian Press - Den svarta Djonkens hemlighet
25. Julian Press - Brottsplats kråkslottet
26. Linwood Barclay - Utan ett ord (4)
27. Karin Fossum - Jag kan se i mörkret (2)
28. Amanda Stevens - Viskningar i mörkret   (4)
29. Meg Cabot - Queen of babble gets hitched (4)



Totalt: 9
Nya författare:  4
Tillhör en serie: 1
Rec-ex:  1
Hyllvärmare:  1
Tegelstenar(minst 500 sidor):  
Seriealbum:  2
Besvikelse: Jag kan se i mörkret
Bästa bok:  Utan ett ord

Min åsikt om månadenMed tanke på allt tränade tävlande fixande umgåtts med folk så har jag hunnit läsa en hel del dock har jag sett mindre serier så tog nog tiden därifrån men det gör ju ingenting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...