9 mars 2014

Tv - Serier [v10]

Teen wolf s03x21
Nu fick vi veta bakgrunden till vem den där mumie typen är. Annars var det ett sjukt händelslöst avsnitt men det behövdes för att räta ut lite frågor.

Saving hope s02x18
Fy vad läskigt när Alex fick saxen i bröstet/hjärtat.
Jag satt i chock och bara stirrade och nästan svimmade och shit vad länge sedan jag såg någonting så gripande. Nu fick hon veta att Charlie verkligen ser döda och hon måste ju överleva

Glee s05x10
Tina tycker det är jobbigt att snart tar några fler studenten.
Vad less jag är på Rachel och Santanas bråk.

Arrow s02x15
Det här var inget märkvärdigt avsnitt, hände inte så mycket mer än att han vad han nu heter har nästlas sig in i Moiras liv och satt kameror överallt i huset.

Oj alltså jag har verkligen inte prioriterat att se serier den här veckan jag har haft fokus på att vara ute när det äntligen har varit sol och jag har faktiskt inte läst heller men försöker se ikapp lite serier med sambon och egna serier så kanske där det försvunnit lite tid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...