31 mars 2014

Meg Cabot - Queen of babble gets hitched

Tredje och sista boken om babbeldrottningen Lizzie.

Eftersom jag inte vill spoila er som inte har läst de två tidigare börjarna så kommer jag inte skriva någonting om vad boken handlar om utan bara vad jag tycker = Spoiler varning!

Nu fick jag veta hur det gick för Lizzie efter att Luke hade friat när hon hade insett att Chaz är intresserad av henne.
Slutet var ju inte så oväntat men vägen dit var en verklig berg och dalbana och att jag är glad över hur boken/serien slutade.
En feel good trilogi som jag varmt rekommenderar!


                                   Betyg 4 av 5


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...