19 februari 2014

Teen wolf s03x19




Nu fick vi veta att det är en Fox som gömmer sig i Stiles, och den gjorde så att deras gympalärare fick en pil genom sig, en bomb på en buss(trodde man) och satte dit Mr Argent och Derek för mord och försökte sen döda dom med en bomb på polisstationen.

Kira slogs mot dom där mörka figurerna tillsammans med Scott och hon har insett att hennes föräldrar döljer någonting så hon spionerar på dom.

Vad läskigt när Isac dog av strömmen, men visst lyckades dom återuppliva han? Saknade han senare i avsnittet, men varför hände ingenting med Lydia?

Jag gillar veterinären! Han är med för lite men så kommer han upp där och har en tillfällig lösning på problemet med Stiles och Foxen.

Den här serien är verkligen ingenting för mig egentligen, alltså visst jag ÄLSKAR den och det händer saker heeela tiden men det är så jobbigt att vänta på nästa avsnitt jag vill veta mer nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...