18 februari 2014

Star-Crossed - s01x01 [Serie start]


Ett skepp med utomjordingar krashar på jorden, man till fånga tar alla överlevande och de får leva i en sektor med vakter.
Men när flera av barnen är ca 16 år så ska de nu få börja skolan och där möts Emery och Roman, igen, för natten när Roman kom så hjälpte Emery honom men hon trodde att han dog.


Jaa äntligen en typ highschool serie och jag gillar verkligen sci-fi tillägget :)
Den här serien tror jag ännu mer på nu efter första avsnittet och jag vill se mer NU!
Sen gillar jag ju att se välkända ansikten så att Matt Lanter (Liam från 90210) spelar Roman och att Emery spelas av Aimee Teegarden(Friday night lights)  gör ju ingenting!




2 kommentarer:

  1. Jag vill också se mer, verkar bli en bra serie! Tycker det har kommit många bra serier på senare tid! :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...