1 februari 2014

Månadsläsning 2014 [Januari]

1. Harlan Coben - Lögnaren (3)
2. Andrea Kane - Pojken som måste överleva  (4)
3. Sarah Dunn - Min stora kärlek (2)
4. Lewis Trondheim - A.L.I.E.E.E.N. (2)
5. Meg Cabot - Babbeldrottningen (4)
6. Meg Cabot - Babbeldrottningen i New york (3)
7. Emelie Schepp - Märkta för livet (4)
8. Rachel Vincent - My soul to lose (4)
9. Hjorth & Rosenfeldt - Fjällgraven  (4)
10. P.D. Martin - Vision av mord (4)

Totalt: 10
Nya författare: 4
Tillhör en serie:  8
Rec-ex: 0
Hyllvärmare: 6
Tegelstenar(minst 500 sidor): 0
Seriealbum: 1
Besvikelse: Min stora kärlek
Bästa bok: Märkta för livet, Vision av mord    

Min åsikt om månadenPrecis som många vet så har jag legat sjuk vilket slutade med att jag hamnade på akuten och sedan varit väl medicinerad och under denna period på 10 dagar har jag inte läst alls. Det är svårt att läsa när kroppen är avstängd och inte orkar hänga med alls.
Så jag är nöjd med antalet böcker, dock är jag missnöjd över att jag påbörjat massa böcker och inte avslutat dessa!!

2 kommentarer:

  1. Du hann ju med en hel del du med :)
    Hoppas verkligen att du mår bättre och att kroppen återhämtat den som den ska.

    SvaraRadera
  2. Hoppas du mår bättre nu så du i alla fall orkar läsa.

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...