19 januari 2014

Tv - Serier [v3]


Almost human s01x07
Det här var nog ett av mina favorit avsnitt i den här serien.

Saving hope s02x10
Ska vi måsta genomlida nu att en ser spöken och att en karaktär är ett spöke? Den här serien bara sjunker och sjunker i mina ögon.

Teen wolf s03x14
Derek blev äntligen fri och tvillingarna är tillbaka.
Jakten på vargen fortsatte och  det visar sig vara en tjej och hon blev nästan dödad av sin pappa men tack vare Scott, Stiles, Lydia, Allison och Isaac så räddades hon och det verkar som att Stiles pappa får behålla sitt jobb.

Switched at birth s03x01   *säsongsstart*
Bay försöker komma över Ty och när det inte finns något bild program på skolan längre så Melody fixar så hon får gå någon slags bildkurs vid sidan om skolan.
Daphne inser att de har fått alla värsting elever från andra skolor på sin skola och det får de verkligen ta konsekvenserna av som att det är stökigare och att hon fick sina bildäck sönder skurna så hon kom för sent till sin samhällstjänst.
Reginas chef ska flytta och sälja sin butik, och Bay ger hon ideen om att köpa det.
Jag hoppas Daphne och den nya killen, han med den snygga bilen kan få en storyline!!
Det var grymt kul att se Bay Daphne och Toby vara vänner och inte tjafsa.
Jag gillar att Switched at Birth tar med så många viktiga grejer, säkert sex, religion, tonårsproblem, döva, handikappade, kärlekstrubbel, familjerelationer, hemlösa, föräldrar som kastar ut sina barn osv.

Chicago fire s02x12

Casey fortsätter ha dåligt humör. Dawson, Herman och Cruz blev av med baren.
Shay ärvde pengar efter han som sköt sig inför hennes ögon och hon säger att hon ska ge pengarna till hans bror men så får hon höra saker om han och han börjar då hota henne, och då bestämde sig Shay för att lägga pengarna på baren istället. 
Nästa avsnitt kommer nog bli riktigt spännande!

Chicago PD s01x02
Vilken tur att de äntligen fick tag i Antonios son Diego, shit vad spännande det var. Jag hatar när barn blir kidnappade jag blir så sentimental.
Voight brukar verkligen våld och han lär alla sina underståtar den biten och jag avskyr den.

the Fosters s01x11
Callie stack ju för hon inte skulle ställa till det för sin lillebror Jude efter att hon och Brandon kysstes.
Jag gillar Callie med hennes ex för hon känns mest som sig själv med han, visst Brandon kanske älskar henne men det kan ju aldrig bli dom!
Vad bra att Wyatt ringde till Stephanie och Lena och berättade sen stack hon igen, man kan inte sticka utan pengar det förstår ju vem som helst. Än en gång har Callies  och Judes pappa visat hur obrydd han är om sina barn.
Stackars Lexi och Jesus att Lexi ska åka och inte kommer tillbaka.

the Originals s01x10
Rebekah är helt klart min favorit och alla är verkligen arga på Klaus nu, han dödade Devinas kompis Tim och nästan Devina och han gjorde bakom ryggen på Elijah och Marcel och de blev inte så glada.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...