28 januari 2014

Switched at Birth s03x03



Toby försöker ta ansvar och vill ha en lägenhet som har kan betala för själv, så han kan bo med Nikki men hans mamma är inte stöttande.
Men för en gångs skull går John in och är på Tobys sida.
Daphne snackade allvar med John och äntligen insåg han hur orättvis han varit även om hon har gjort fel så kan han inte behandla henne hur som helst.

Bay och Tank åker med deras konstlärare på roadtrip och sen blir Bay osäker på om hon verkligen vill gå på artschool. 
Emmett är verkligen i en knepig sits när det är hans kompis Matthew som skurit sönder däck och krossat fönster, och tillslut berättade han sanningen och M blev kickad från skolan.
Reginas nya chef hoppas jag hon får en riktigt bra relation med, det är nog ett ship jag kommer vilja, bättre än Regina med Angelo, fast det är lite samma typ av kille.

Jag gillar Sharee mer och mer och jag hoppas att den karaktären kommer bli kvar ett tag, hade hellre sett Toby med henne än med Nikki.

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas också på ett nytt ship mellan Regina och Chefen. Jag har aldrig haft något direkt mot Angelo. Men serien måste rycka upp sig med lite nya storys för att jag inte ska tröttna och detta kan vara en sådan! :)

    Btw. jag är sen som vanligt med att svara på kommentarer men du hade rätt min kära bror flyttade till Luleå för att plugga. Men från Göteborg känns det väldigt långt bort! :(

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas faktiskt att en del serier blir kapade typ som switched at birth. Dock hoppas jag inte att Hart of Dixie blir kapad än! En serie måste ha tillstånd att ha en svacka. Hart of Dixie har fortfarande mycket potensial. Sen vill jag inte att serien ska sluta utan att man fått se Zoe och Wade lyckliga ett tag tillsammans och inte bara en återföring i sista sek. Jag är ändå ganska säker att dom två är end game! Haha dock blir man lite orolig ibland, för jag hade besök av en kompis i helgen som var team Georg! Jag hade aldrig mött eller pratat med någon som var emot Wade innan! haha

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...