13 januari 2014

Intelligence US - s01x01 [serie premiär]

 

En ny serier med lite gamla ansikten som Josh Halloway (Lost), Marg Helgenberger (csi), Megan Ory (Once upon a time), Michael Rady (Melrose place, Greek, Melrose place), John Billingsley (True Blood) m.fl

It, super teknik, super microship, och omänskliga halv robotar eller någonting. Ja det låter väldigt likt Almost human och jag vet inte efter det här första avsnittet men jag ska i alla fall ge serien något mer avsnitt.
Alltså jag gillade första avsnittet men vi får se vet inte om jag har så höga förväntningar faktiskt men det är alltid roligt med välkända ansikten i rutan.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...