5 december 2013

Till er som inte har läst Cassandra Clares böcker

Om ni inte har läst serien the Mortal instruments men är sugna på det så idag har CDON ett super bra erbjudande. Man får köpa de tre första böckerna i serien i en giftbox för bara 99:-
Jag har läst första boken, den andra ska jag få i julklapp, men jag har ändå beställt dem för jag läser dem på svenska och kan jag inte hålla mig kommer jag fortsätta på engelska och vid en omläsning läser jag gärna en bok på engelska :)
HÄR kan ni gå in direkt på sidan där giftboxen finns!
Men skynda er det gäller bara till 00.00

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...