4 december 2013

ni som ser Marvels Agents of S H I E L D

I början på avsnitt 4 (jag sitter nu och har tänkt se ikapp..) 
så först så står det "Ej upp" på en skylt ovanför en rulltrappa, sen när de där rödamaskerade snubbarna väntar(ca 01:31) så hör man i högtalaren "Se upp för dörrarna".
Sen ser man på skyltarna hur det står T-centralen, Utgång Ceity terminalen vasagatan o.s.v
"Nästa Kungsträdgården", det kommer in en svensk Polis? Står Polis iaf på uniformen.


Jag blir väldigt patriotisk när jag hör och ser svenska saker i tv-serier och filmer som inte är från sverige, jag kan inte låta bli att tycka att det är lite häftigt.


Någon som läser min blogg som kanske bor i sthlm och var i närheten när det spelades in, eller någon som vet varför de var "här" av alla ställen.

3 kommentarer:

  1. Jag tittar inte på denna serie men det är alltid roligt när det spelas in här :) Jag bor i Stockholm men detta missade jag totalt.

    SvaraRadera
  2. Den är TV-serien är grym tycker jag! Jag tror själv att de scenerna spelades in i Sverige, för jag vet inte riktigt hur dem skulle ha fått till allt på pricken så... ;D

    PS. Nästa avsnitt kommer idag!!

    SvaraRadera
  3. Nu blev jag sugen på att se serien bara för att det är ltie svenskt i den :)Är den bra?

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...