5 december 2013

Efterlysning: Harlan Coben & Nora Roberts

Nu mina boknördar vänner så behöver jag lite hjälp! Inte så nu att jag letar efter författare utan efter lite böcker och titlar.

Harlan Coben har skrivit/skriver på en bokserie som handlar om Myron Bolitar, jag läser bok 3 nu och gillar verkligen karaktärerna och böckerna hitintills men jag lyckas inte hitta vad bok 5,6 & 7 heter på svenska, om de ens är översatta?
[5] (One false move)  [6] (The Final detail)  [7] (Darkest fear)

Sen Nora Roberts, min mamma läser en serie där det saknas 4 böcker vi har letat på röda korset och myrorna i 3-4 olika städer, vi har letat på internet (tradera, blocket, osv) 

men vi hittar inte dessa böcker och mamma vill ju så klart veta hur det går för karaktärerna. 
Jag vet att vissa Nora Roberts böcker ges under olika titlar fast det är samma bok, en av böckerna mamma har där står det på baksidan att den tidigare har getts ut under ett annat namn så det kanske gäller fler böcker i serien. 
De fyra böckerna jag letar efter är
I syrenernas tid, Där blåklinten blommar, Efter nattens regn, En plats för kärlek.

1 kommentar:

  1. Del 5, 6 och 7 om Myron Bolitar verkar faktiskt inte vara översatta. Hmm. Jag håller ju också på och läser den serien... Hoppas någon annan har bättre information :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...