22 november 2013

Rachel Renée Russell - Nikkis dagbok #1


Jag är väll inte riktigt rätt målgrupp för den här boken men jag älskade den. 

Nikki önskar sig en telefon, en ny modern som alla andra har, istället får hon en dagbok av sin mamma. 
Tackvare hennes pappas jobb så har hon fått ett stipendium att gå på en finare skola så Nikki ser sin chans att den här gången få vara en av de coola tjejerna. 

Men när Nikki inte har moderna dyra kläder, nyaste modellen av telefon eller någonting annat att skryta med och dessutom skåpet brevid den coola MacKenzie så känns inte livet på den nya skolan som någon hit.



Så rolig bok och jag levde verkligen mig in i handlingen och jag längtar efter att få läsa fortsättningen.                                    Betyg 5 av 5

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du gillade den :) jag fick hem den här om dagen utan att fråga och kände väl att jag inte är i rätt målgrupp men nu kommer jag definitivt ge den en chans och det känns som att den är snabbläst :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...