20 oktober 2013

Tv - serier [v42] del 2

Arrow s02x02
Jag stör mig på att Oliver har så mycket ögon smink även när han bara är han.
Nu har hon som jag trodde kunde bli Cat woman kommit fram men oj vad Laurel är arg men kändes inte så troligt att de har ett bakhåll väntande på han när de inte vet när han ska dyka upp.

Hostages s01x04
Det är svårt att tro att "kidnapparna" har riktiga jobb med tanke på vilken koll de lyckas ha.
Familjen Sanders vill rymma, men när deras konton är låsta är det lite svårare, men ett steg i rätt riktning är att ta bort sina sändare.
Jake och Morgan har betydligt roligare storys än i övrigt, det här känns så långdraget även om det här avsnittet var ovanligt händelserikt och det var så roligt när Ellen sa till Samantha att hon visste om deras förhållande.
Brian blev skjuten så nu får vi vänta tills nästa vecka innan vi får veta om Ellen och barnen återvänder eller Brian kommer dö.

Greys anatomy s10x05
Haha jag dog lite när Averys mamma klev in när Avery och Stephenie höll på, fy vad pinsamt speciellt första gången man träffar sin pojkväns mamma.
Alex ville verkligen inte veta av han som kanske är hans pappa, men det känns som att den storyn inte är färdig än.
Meredith vill inte bli som sin mamma men jag tycker ändå inte Christina var shysst mot sin bästis.
Callie gjorde så rätt som tog tillbaka sin lägenhet och låter Arizona ta konsekvenser av hennes handlande, dock fick de mig att sakna Mark massor för han var någon som fanns där för Callie.




1 kommentar:

  1. sv: jag håller med dig, det går så mycket bra serier nu och jag har egentligen mer serier som jag vill kolla in, men jag har inte tid till att se mer :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...