28 oktober 2013

Reign s1x1-2


Vad hemskt att Collin blev "avrättad" men det är ju för att han inte ska berätta vad han vet, men inte schysst av Lola att skylla det på Mary som att det var hennes fel.

Som att jag vill se Mary med Sebastian för Prince Francis ligger ju redan runt och vill inte ens gifta sig med Mary, får han ett annat bud kommer han ta det.
(Sebastian är med i Heartland där han spelar Chase Powers en karaktär jag inte är så förtjust i) 

Den där flickan (Clarissa) med en tygsäck över huvudet som varnar Mary, friar fångar och verkar motarbeta de som bestämmer måste ju vara något barn med ett handikapp eller ett utanföräktenskapsbarn som man inte pratar om och som man gömmer undan.
Kungen är gift med drottning, har sin älskarinna Diana och nu ännu en älskarinna. 
Vad skönt att Mary fick Francis att tro på att hans mamma är ute efter att döda henne och att hon kör en vendetta för att bli av med Mary.

Jag var tveksam till att se den här serien och trodde inte den skulle vara något för mig men shit jag älskade verkligen de här två första avsnitten!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...