15 augusti 2013

Robert Kirkman - the Walking dead Volym 5 Anfall är bästa försvar


Spoiler varning!!
I den här boken får vi följa hur de hittar att det finns fler levande människor i närheten, men deras guvernör är inte den snällaste utan torterar Rick, Glenn och Michonne.


Det blir större och större skillnader mellan serie albumen och tv serien men vilket som är bättre vet jag inte förens jag har läst fler för när det händer lite olika så får det olika följder även i framtiden.
Jag hoppas de börjar översätta serie albumen i en snabbare takt annars får jag snart börja läsa dem på engelska istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...